Solidariteit met de familie van Joseph Hitimana

Op vrijdag 3 april is onze kameraad Joseph overleden. Joseph was een zachtaardige en ongelooflijk vriendelijke persoon. Hij werkte als eerste technicus bij de spoorwegen (Infrabel) en was sinds vele jaren vakbondsafgevaardigde.

"Je toewijding en je glimlach zullen me voor altijd bij blijven." Onze kameraad Joseph, altijd glimlachend.
"Joseph zal altijd een plaats in ons hart hebben, als de hartelijke man die hij was."
"We hebben een kameraad verloren, een echte mens met zijn glimlach, zijn vriendelijkheid en zijn inzet om niet alleen zijn collega's te verdedigen, maar ook de zwaksten in onze samenleving."
"Ik heb met hem gewerkt, hij was een goeie kerel."
Het zijn enkele getuigenissen van PVDA-spoor-kameraden die Joseph goed kenden. Ze zijn allemaal diep bedroefd over zijn dood. Ze hebben allemaal onvergetelijke herinneringen aan zijn aanwezigheid met zijn vrouw op activiteiten en feestjes, op vergaderingen,... Joseph zal gemist worden. Onze gedachten gaan nu uit naar zijn familie, zijn vrouw Natalie en zijn vijf kinderen Joyeuse, Marie, Melchior, Gabriel en Angèle-Mèlanie. Wij wensen hen het beste in deze moeilijke tijden.
We willen ook de oproep tot solidariteit van het vakbondsgewest CGSP Cheminots Bxl overbrengen om de familie van Joseph te helpen, in akkoord met hen. U kunt uw bijdrage overschrijven op het rekeningnummer BE42001580581654 van Joyeuse Hitimana met de vermelding "Solidariteit spoor".
Studiedag PVDA Spoor over gratis openbaar vervoer in Luxemburg.
U kunt uw condoleances achterlaten in de onderstaande opmerkingen die we naar de familie zullen sturen.