Sint-Gillis

Rebelse partij met een groot hart

De PVDA is actief op het terrein en kleurt buiten de lijntjes. Onze afdeling in Sint-Gillis groeit jaar na jaar. Vandaag tellen we al meer dan 100 leden. Wij willen de druk opvoeren op de politieke klasse en hun het leven zuur maken. We hebben de voorbije maanden een enquête gehouden bij meer dan 300 inwoners van Sint-Gillis. Zo weten we nu waar zij zich het meest zorgen over maken: huisvesting, onderwijs en het probleem van de mobiliteit.

Samen komen wij in beweging voor een gemeente die een antwoord biedt aan de noden en behoeften van al haar inwoners: leegstaande woningen renoveren om er degelijke en betaalbare woningen van te maken, de mobiliteit ontwikkelen, streven naar gratis onderwijs.

Een stem voor de PVDA betekent kiezen voor mensen in de gemeenteraad die zich niet verrijken met hun mandaat. We hebben een heel duidelijk principe: werken om de mensen te dienen en niet om zichzelf te bedienen. Onze verkozenen gaan ervoor om onze gemeente milieuvriendelijker en meer solidair te maken, in plaats van uit te zijn op eigen gewin. Onze verkozenen zullen de woordvoerders zijn van wat de burgers echt bezighoudt.

Loïc Fraiture

Lijsttrekker PVDA Sint-Gillis

Ontdek hier onze volledig programma voor authentiek links in Sint-Gillis

Facebook perso: Loïc Fraiture