Anderlecht

Een rebelse partij met een groot hart

De PVDA is actief op het terrein en verlegt grenzen. Onze afdeling groeit jaar na jaar. We tellen meer dan 120 leden in Anderlecht. Samen met de bewoners is het ons gelukt de huurprijzen van 76 woningen in de Klaverwijk te doen dalen. Wij willen druk uitoefenen en de politieke klasse het vuur aan de schenen leggen. Een paar maanden geleden hielden we een enquête bij 400 Anderlechtenaren. Nu weten we wat voor hen prioritair is in onze gemeente: openbare netheid, huisvesting, onderwijs.

Samen komen we op voor een propere gemeente waar het aangenaam leven is. Laat mensen om je heen ook de petitie tekenen. Zo kunnen we de gemeente aansporen om in openbare netheid te investeren. Begin oktober overhandigen we het resultaat van de petitie aan de gemeenteraad. We rekenen op jou. Kom met ons mee!

Als je voor de PVDA stemt, krijgen we voor het eerst verkozen gemeenteraadsleden die zich niet zullen verrijken met hun mandaat. Ons principe is duidelijk: werken om de mensen te dienen en niet om zichzelf te bedienen. PVDA-gemeenteraadsleden vechten voor een schonere gemeente en meer solidariteit, niet voor zichzelf.

Giovanni Bordonaro

Lijsttrekker PVDA Anderlecht